Известие

Collapse
No announcement yet.

Зачeрвяване на генерацията на 156 2,5 v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Зачeрвяване на генерацията на 156 2,5 v6

    Значи колеги проблема е следния.до скоро имах проблем с мотора още при покупка. Сега ми се зачервяват гърнетата след катализатора питах из сервизите и ми казаха че тези гърнета неса от моята кола казаха ми,че са от Дизел има ли такава възможност или това са глупости.Проверих си катализатора ми е като нов вътре от какво може да е това танпона на катализатора направо е мек от разтапяне каква е разликата от на дизел и на бензин генерацията.

    ---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:40 ----------

    Да добава че колата и на място като работи се зачервяват гърнетата мирише на изгоряло като на бакелит до сега сум имал 9 коли но такова нещо не съм виждал.
    Last edited by Vraeto; d.m.y г., 14:59.

  • #2
    Колега теб скоро ти презацепиха ремъка нали?
    Преди това пак така ли почервеняваха тръбите?
    При колекторите червена ли е?
    Назад тръбите същия размер ли са като тази на катализатора?
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      Ами когато го презацепихме видяхме този проблем тръбите са еднакви на сякаде но ми казаха че са от дизел.Зачервяват се след катализатора.

      Comment


      • #4
        А катализатора махнат ли ти е по принцип?
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщение
          Ами когато го презацепихме видяхме този проблем тръбите са еднакви на сякаде но ми казаха че са от дизел.Зачервяват се след катализатора.
          Всичките ли свещи работят може да се измерят без да се свалят с мултицет (че и без това сие приключение смяната) да не е запушено задното гърне защо не пробваш да го разкачиш и да пробваш без задно гърне дали пак ще се зачервява. Трябва да се види на диагностиката сместа каква е може и от неработеща ламбда да се получи (но сякаш е малко вероятно)
          Ако си карал колата имали разлика в набирането когато е топлаи студена някакви претрисания на мотора клатене на обороти?
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment

          Working...
          X